ORGANIZACJA PRACY DIAGNOSTYCZNEJ PORADNI
Specjaliści Poradni mają przydzielone stałe rejony działania, na które składają się placówki oświatowe z terenu powiatu łukowskiego lub stałe zadania statutowe wg posiadanych specjalizacji. W swoim rejonie działania psycholodzy i pedagodzy pracują w diadach lub triadach, w razie potrzeby ze wsparciem logopedów lub fizjoterapeuty.
Psycholodzy | Pedagodzy | Rejon działania / przydzielone zadania |
Izabela Janaszek – Talacha | Iwona Połeć | gmina Trzebieszów część gm. Łuków: SP Aleksandrów, SP Krynka, SP Role, SP Strzyżew, SP Turze Rogi, SP Zalesie, SP Zarzecz Łukowski SP Nr 5 w Łukowie Zespół Szkół Nr 1 w Łukowie Zespół Szkół Nr 3 w Łukowie |
Psycholodzy | Pedagodzy | Rejon działania / przydzielone zadania |
Joanna Cąkała | Anna Wróblewska | gm. Krzywda gm. Wojcieszków gm. Serokomla SP Nr 1 w Łukowie I LO im. T. Kościuszki w Łukowie |
Psycholodzy | Pedagodzy | Rejon działania / przydzielone zadania |
Emilia Klimiuk | Wioletta Kojtych | gm. Adamów SP Nr 4 w Łukowie ZS Nr 2 w Łukowie |
Psycholodzy | Pedagodzy | Rejon działania / przydzielone zadania |
Agnieszka Kubiak | Wioletta Kojtych Iwona Połeć | miasto i gmina Stoczek Łukowski gm. Wola Mysłowska IV LO im. Jana Pawła II w Łukowie SP Nr 2 w Łukowie SP z oddz. przysposabiającymi do pracy |
Psycholodzy | Pedagodzy | Rejon działania / przydzielone zadania |
Barbara Kubiak | Wioletta Kojtych Iwona Połeć | przedszkola z rejonu działania Poradni Przedszkole Miejskie Nr 2, 3, 4 Przedszkole Miejskie Nr 1, 6, 7 |
Psycholodzy | Pedagodzy | Rejon działania / przydzielone zadania |
Renata Zielińska | Wioletta Kojtych Anna Wróblewska | gm. Stanin część gm. Łuków: SP Czerśl, SP Dąbie, SP Gołąbki, SP Gręzówka, SP Świdry, SP Gołaszyn SP Nr 3 w Łukowie |
Psycholodzy | Pedagodzy | Rejon działania / przydzielone zadania |
Joanna Cąkała Izabela Janaszek – Talacha Agnieszka Kubiak Renata Zielińska | Anna Wróblewska | diagnoza specyficznych trudności w uczeniu się i uczniów z ryzyka dysleksji |
Psycholodzy | Rejon działania / przydzielone zadania | |
Magdalena Mojska-Sadowska | dzieci do 3-go roku życia i Przedszkola Niepubliczne diagnoza psychologiczna dzieci z problemami wzrokowymi diagnoza SI diagnoza Johansena |
Psycholodzy | Pedagodzy | Rejon działania / przydzielone zadania |
wg miejsca zamieszkania dziecka w rejonie działania | Katarzyna Chachaj | diagnoza dzieci/ uczniów z głębokimi zaburzeniami neurorozwojowymi diagnoza tyflopedagogiczna diagnoza ortoptyczna |
Logopedzi | |
Agnieszka Bogusz | diagnoza logopedyczna/ neurologopedyczna, diagnoza sudropedagogiczna, diagnoza SI |
Elżbieta Dejryng-Pogonowska | diagnoza logopedyczna/ neurologopedyczna |
Zofia Skrzymowska | diagnoza logopedyczna |
Beata Smyk | diagnoza logopedyczna |
Anna Żądełek | diagnoza logopedyczna/ neurologopedyczna, diagnoza SI, doradztwo zawodowe |
Fizjoterapeuta | |
Joanna Mucha | diagnoza fizjoterapeutyczna, diagnoza SI |
Opracowała: mgr Elżbieta Dejryng-Pogonowska – dyrektor PPP w Łukowie